۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱

در قالب پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم»؛

یازدهمین رضایت پرونده قتل عمد استان کردستان در سال جاری رقم خورد

یازدهمین رضایت پرونده قتل عمد استان کردستان در سال جاری رقم خورد

سنندج_معاون قضائی رئیس کل و معاون حل اختلاف استان کردستان کردستان گفت: یازدهمین رضایت پرونده قتل عمد استان کردستان در قالب پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» در سال جاری رقم خورد.

بهادر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای شیوه نامه پیگیری صلح در پرونده‌های قتل، کارگروه‌های پویش صلح استان در راستای تلاش برای اخذ رضایت در پرونده‌های قتل توانسته‌اند از ابتدای سال جاری تاکنون یازده پرونده قتل را به صلح و سازش و رضایت ختم کنند.

وی افزود: یازدهمین پرونده قتل در قالب پویش به احترام حضرت زهرا (س) می‌بخشم، منجر به اخذ رضایت شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ یک فقره نزاع منجر به قتل در شهرستان سنندج رخ داد و پرونده قتل در شعبه بازپرسی تشکیل شده و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفر خواست به شعبه یک کیفری یک استان ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: ستاد صبر استان کردستان بر اساس وظیفه ذاتی خود که همانا اصلاح ذات‌البین است با ارجاع پرونده به صلح‌یاران، جلساتی با متهم و الیادم بصورت جداگانه برگزار می‌نمایند و خوشبختانه با تلاش‌های صلح یاران، هیأت‌های صلح و ریش سفیدان و بزرگ منشی الیادم در شعبه یک کیفری یک استان با حضور الیادم و متهم به قتل در اولین جلسه رسیدگی، سومین پرونده قتل عمد، در پویش به احترام حضرت زهرا (ع) می‌بخشم و یازدهمین پرونده قتل عمد در سال جاری منجر به اخذ رضایت شد و قاتل از دار مجازات رهایی یافت.

کد خبر 5982329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha